Mobilversjon Skjul

Du bruker nettstedet med Internet Explorer 6. Denne nettleseren er nå utdatert.
For sikrere, mer pålitelig surfing det anbefales at du oppgraderer nettleseren til en av disse nettleserne:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    For fotografer

Det førsteklasses serviceprogrammet for kameraer i OM-D E-M1-serien* og M.Zuiko Digital-objektiver ble utviklet for å oppfylle kravene til profesjonelle fotografer. Det gir deg ideelle forhold slik at du kan vie din fulle oppmerksomhet til det du gjør best: ta inspirerende bilder. Velg pakken som best imøtekommer dine behov, registrer ditt produkt og aktiver PRO Service på MyOLYMPUS.


  • Prioritert kundebehandling

    Kom i kontakt med Olympus-eksperter for prioritert assistanse med ethvert problem som skulle dukke opp i forbindelse med det profesjonelle fotosystemet ditt – via telefon, e-post eller videosamtale.

  • Reparasjon med lånekamera

    Få gratis ekspressfrakt til reparasjon og hurtigreparasjon av E-M1 Mark II og OM-D E-M1X, eller lån profesjonelt OM-D-utstyr i hele reparasjonsperioden slik at du kan fortsette med oppdragene dine.

    *OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Normalt vedlikehold

    Sørg for at utstyret ditt er klart til å prestere på sitt beste. Vi optimaliserer ytelsen til fotosystemet ditt og rengjør det slik at det føles som nytt neste fotoøkt.

Velg din PRO Service-pakke

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO SUPPORT

Etter at du har aktivert din PRO Service-pakke i MyOLYMPUS vil du motta ditt digitale merke og få tilgang til din spesialist hos PRO Kundestøtte via din foretrukne informasjonskanal.

MyOLYMPUS-merke

Designert direkte telefonlinje

Ekspresskundebehandling via e-post

1 arbeidsdag

En halv arbeidsdag

En halv arbeidsdag

Tilgang til videolinje

Avhengig av tilgjengelighet

Avhengig av tilgjengelighet

Prioritert

Sjekk og rengjør hendelsestilgang

Avhengig av tilgjengelighet

Avhengig av tilgjengelighet

Prioritert

PRO REPARASJONSABONNEMENT

Dersom du ikke er overbevist om at ditt bildetakingssystem ikke yter 100 % besøk din MyOLYMPUS-konto for å dra fordel av reparasjonsabonnementet eller kontakte din spesialist hos PRO-Kundestøtte. Vi tar oss av resten.

Hurtigfrakt ved reparasjon

-

Begge deler gratis

Begge deler gratis

Hurtig reparasjon

5 arbeidsdager*

3 arbeidsdager*

3 arbeidsdager*

Kamerareparasjon dekningslån

-

Hvis hurtigkø-reparasjonstid ovestiger

Ekspress

Fordel av reparasjonspris utenfor garanti

-

-10 %

-20 %

Fastvareoppdatering

Sikkerhetskopi av kamerainnstillinger **

PRO ÅRLIG SYSTEM VEDLIKEHOLDSABONNEMENT

Én gang i året er teknikerne våre i PRO Service glade over å utføre engangsvedlikehold på systemet ditt - fra detaljert diagnostikk til ekstern rengjøring. Bare avtal med din spesialist hos PRO Support eller via din MyOLUMPUS-konto.

Systemdiagnostikk

-

Sensorkontroll

-

Kontroll av bildestabilisator

-

Oppløsningskontroll

-

Lukkerkontroll

-

Batterikapasitetstest

-

Objektivkalibrering

-

Nyeste programvareoppdatering

-

Sikkerhetskopi av kamerainnstillinger

-

Bytting av slitte kosmetiske reservedeler

-

Utvendig rengjøring

-

Maksimalt antall produkter

overhalt for hver enkelt serviceforespørsel

1x

1x

2x

1x

3x

6x

VELG DIN PRO SERVICE-PAKKE

Velg levetiden til din pakke –
fra 1 til 3 år - i neste trinn.

Gratis

Registrer deg nå
 
 
Kjøp nå
 
 
Kjøp nå
 
 

PRODUKTER SOM DEKKES***

OM-D E-M1 Mark III-, OM-D E-M1 Mark II-, OM-D E-M1X- og M.Zuiko Digital-objektiver registrert i MyOlympus

BERETTIGEDE LAND

PRO Service er tilgjengelig i følgende land: Østerrike, Belgia, Tjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Irland, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spania, Sveits, Storbritannia

Uansett hvilket av landene som er oppgitt over du befinner deg i, kan du sende inn ditt OLYMPUS-produkt til service.

*Ekskludert transporttid

** Dersom den er teknisk kombinerbar med andre operasjoner

*** PRO Service vil være gyldig for alle produkter som dekkes og som er registrert i MyOlympus. For enkelte engangstjenester begrenser vi maksimalt antall produkter som dekkes av én forespørsel per PRO Service-program.

 

MyOLUMPUS LOJALITETSFORDELER

Abonner til OLYMPUS nyhetsbrev på din MyOLYMPUS-konto og få glede av de følgende utmerkede fordelene i tillegg til din PRO SERVICE - kostnadsfritt:

  • 6 måneders utvidet garanti

  • Informativt og inspirerende nyhetsbrev

  • Varsel om fastvareoppdatering

Hjelpespørsmål

Hva er OLYMPUS PRO Service?

PRO Service er en førsteklasses ettersalgsservice og kundestøtteprogram som er utviklet for å imøtekomme krav og behov fra halvprofesjonelle og profesjonelle fotografer. Om du er profesjonell fotograf vil du ta bilder - du vil ikke kontinuerlig sjekke om fastvaren er oppdatert eller ende opp uten kamera når en reparasjon skulle bli nødvendig. Hovedmålet til OLYMPUS PRO Service team er å skape etter ekte samarbeid med OLYMPUS-fotografer og understøtte dem på mot veien mot å ta flotte bilder, uten begrensninger. For å gjøre det mer forståelig er enkelttjenenster delt inn i tre service- og kundestøtteabonnementer: PRO Kundestøtte, PRO Reparasjonsabonnement og PRO årlig system vedlikeholdsabonnement.

Hvilke OLYMPUS-produkter er dekket av OLYMPUS PRO Service?

For øyeblikket dekker Olympus PRO Service OM-D E-M1 Mark III-, OM-D E-M1 Mark II-, OM-D E-M1X- og M.Zuiko Digital-objektiver.

I hvilke ulike avtaler er OLYMPUS PRO Service tilgjengelig?

OLYMPUS PRO Service er tilgjengelig i tre nivåer: Standard Plus (nivå 1), Avansert (nivå 2), Elite (nivå 3).

Hvor lenge er OLYMPUS PRO Service-avtalen gyldig?

Standard Plus (nivå 1) er gyldig gjennom hele levetiden til ditt registrerte kamera og linser dekket av OLYMPUS PRO Service-programmet. Avansert (nivå 2) og Elite (nivå 3) er tilgjengelig i tre ulike levetider. Du kan velge mellom 1-årig, 2-årig og 3-årig OLYMPUS PRO Service-avtale.

Hvor mange av mine OLYMPUS-produkter totalt er dekket av én OLYMPUS PRO Service-avtale?

OLYMPUS PRO Service ønsker å opprette et samarbeid med fotografer. Serviceprogrammet er derfor ikke knyttet til spesifikke produktserienumre. Samtidig har vi som å mål å levere førsteklasses servicekvalitet og den relevante prioritetsservicen du forventer. Derfor har vi begrenset det maksimale antallet spesifikke enkelttjenester for produkter som dekkes av én enkelt forespørsel som følger: Standard Plus - inntil ett kamerahus og ett objektiv per enkelt serviceforespørsel. Avansert - inntil ett kamerahus og tre objektiver per enkelt serviceforespørsel. Elite - inntil to kamerahus og seks objektiver per enkelt serviceforespørsel. Dette betyr at du mange tilfeller ikke trenger å kjøpe mer enn én OLYMPUS PRO Service-pakke selv om du eier mer enn det maksimale antallet produkter dekket av én enkelt serviceforespørsell. Hvis du likevel ønsker årlig vedlikehold for to kamerahus og objektiver per år, må du ha PRO Service Elite.

Hvor får jeg tak i OLYMPUS PRO Service?

Standard Plus (nivå 1) er uten ekstra kostnader og automatisk tilgjengelig for produktet ditt etter det er blitt registrert i MyOLYMPUS. Avansert- og Elite-pakkene er tilgjengelige mot et gebyr.

Hva får jeg etter å ha kjøpt Avansert og Elite PRO Service-pakkene

Det er meget lett: etter å ha fullført ditt kjøp, vil du motta en epost med din PRO Service aktiveringskode som du ganske enkelt benytter deg av for å aktivere din PRO Service-avtale i MyOLYMPUS.

Hvor finner og aktiverer jeg Standard Plus PRO Service-avtalen?

Vi er glade over å kunne tilby deg den kostnadsfrie Standard Plus-servicepakken. Tjenesten blir automatisk aktivert i MyOlympus når du foretar deg følgende enkle skritt:

1. Opprett din personlige MyOLYMPUS-konto (om du ikke har gjort det)

2. Registrer ditt OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

Hvor kan jeg finne og aktivere Avansert- eller Elite PRO Service-avtalene?

Etter at du har kjøpt OLYMPUS PRO Service, kan du aktivere tjenesten i MyOLYMPUS ved å utføre disse enkle trinnene:

1. Opprett din personlige MyOLYMPUS-konto (om du ikke har gjort det)

2. Registrer ditt OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

3. Aktiver tjenesten i MyOLYMPUS ved å bruke din PRO Service aktiveringskode

Kan jeg kun aktivere min OLYMPUS PRO Service med M.Zuiko-linser?

Ikke på nåværende tidspunkt. Du må ha minst ett hus av typen OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X registrert i MyOlympus, da dette er et teknisk krav for aktivering av Olympus PRO Service-avtalen din.

Er MyOLYMPUS-fordeler som 6 måneders utvidet garanti også en del av OLYMPUS PRO Service?

Denne fordelen er for øyeblikket tilgjengelig med de fleste OLYMPUS-kameraer og linser som er registert i MyOLYMPUS. Selv om det ikke er en del av OLYMPUS PRO Service-programmet kan du kombinere det og nyte godt av ekstra beskyttelse av ditt bildtakingssystem. Det er enkelt: simpelthen registrer dine produkter på MyOLYMPUS og abonner på OLYMPUS-nyhetsbrevet.

I hvilke land tilbys Olympus PRO Service?

Østerrike, Belgia, Tjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Irland, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spania, Sveits, Storbritannia

Er jeg også dekket når jeg reiser til utlandet?

Ja, du vil kunne nyte godt av kundestøtte som del av OLYMPUS PRO Service-betingelsene i alle land der OLYMPUS PRO Service er tilgjengelig.

Kan jeg kjøpe og aktivere OLYMPUS PRO Service selv om landet der jeg er bosatt ikke er dekket av OLYMPUS PRO Service

Ja, bare husk at OLYMPUS PRO Service ikke vil være tilgjengelig i landet der du er bosatt.

Hvordan kan jeg søke om enkelttjenester og service-abonnement innen OLYMPUS PRO Service-programmet?

I de fleste tilfeller kan du begynne sette igang service-prosessen ved å søke via din MyOlympus-konto eller ved å ringe din spesialist hos PRO Service. Vennligst se Vilkår og Betingelser, besøk ditt PRO Service-område på din MyOlympus-konto eller ring din designerte direktelinje for mer informasjon om hvordan du søker om enkelttjenester og service-abonnement.

Jeg har allerede PRO Service for OM-D E-M1 Mark II, og jeg har nå kjøpt OM-D E-M1 Mark III. Hva må jeg gjøre?

Du kan enkelt registrere OM-D E-M1 Mark III i MyOlympus slik at det aktuelle PRO Service-programmet også blir aktivert for det. Dette betyr at du i mange tilfeller ikke trenger å kjøpe mer enn en Olympus PRO Service-pakke, selv om du eier flere enn maksimalt antall produkter som dekkes av én enkelt serviceforespørsel. For noen spesifikke enkeltforespørsler begrenser vi imidlertid det maksimale antallet produkter som dekkes av én forespørsel som følger: Standard Plus - inntil ett kamerahus og ett objektiv per enkelt serviceforespørsel. Avansert - inntil ett kamerahus og tre objektiver per enkelt serviceforespørsel. Elite - inntil to kamerahus og seks objektiver per enkelt serviceforespørsel. Derfor, hvis du likevel ønsker årlig vedlikehold for to kamerahus og objektiver per år, må du ha PRO Service Elite.

Vi er her for deg. Bare ta kontakt med vårt PRO Service kundestøtte-team om du skulle ha spørsmål, vil ha mer informasjon eller trenger hjelp.

  • 00 800 67108 400

  • proservice.no@olympus.eu