Mobilversjon Skjul

Du bruker nettstedet med Internet Explorer 6. Denne nettleseren er nå utdatert.
For sikrere, mer pålitelig surfing det anbefales at du oppgraderer nettleseren til en av disse nettleserne:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    For fotografer

Det førsteklasses serviceprogrammet for kameraer i OM-1- og OM-D E-M1-serien* og M.Zuiko Digital-objektiver ble utviklet for å oppfylle kravene til profesjonelle fotografer. Det gir deg best mulig støtte, slik at du kan vie din fulle oppmerksomhet til det du gjør best: å ta inspirerende bilder. Velg pakken som best imøtekommer dine behov, registrer ditt produkt og aktiver PRO Service på MyOlympus.


  • Prioritert kundebehandling

    Kom i kontakt med ekspertene våre for prioritert assistanse i forbindelse med det profesjonelle fotosystemet ditt via telefon, e-post eller videosamtale. Alt er tilgjengelig på engelsk, tysk, spansk og fransk.

  • Reparasjon med lånekamera

    Få gratis ekspressfrakt til reparasjon og hurtigreparasjon av OM-D E-M1-serien* – eller lån profesjonelt OM-D-utstyr i hele reparasjonsperioden slik at du kan fortsette med oppdragene dine.

    *OM-1,OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Normalt vedlikehold

    Sørg for at utstyret ditt er klart til å prestere på sitt beste. Vi optimaliserer ytelsen til fotosystemet ditt og rengjør det slik at det føles som nytt til neste fotoøkt.

Velg din Pro Service-pakke

Standard Plus

Advanced

Elite

Standard Plus

Advanced

Elite

PRO SUPPORT

Etter at du har aktivert din Pro Service-pakke i MyOlympus vil du motta ditt digitale merke og få tilgang til din Pro Support-spesialist via din foretrukne informasjonskanal.

MyOlympus-merke

Designert direkte telefonlinje

Ekspresskundebehandling via e-post

1 arbeidsdag

En halv arbeidsdag

En halv arbeidsdag

Tilgang til Check & Clean events

Avhengig av tilgjengelighet

Avhengig av tilgjengelighet

Prioritert

 

 

 

 

PRO REPARASJONSABONNEMENT

Dersom du ikke er overbevist om at ditt kamerasystem yter 100%, besøk din MyOlympus-konto for å dra fordel av reparasjonsabonnementet eller kontakt din Pro Support-spesialist. Vi tar oss av resten.

Hurtigfrakt ved reparasjon

-

Begge deler gratis

Begge deler gratis

Hurtig reparasjon

5 arbeidsdager*

3 arbeidsdager*

3 arbeidsdager*

Lånekamera ved reparasjon

-

Ved overskredet hurtigreparasjonstid

Ekspress

Fordelaktig reparasjonspris utenfor garanti

-

-10 %

-20 %

Firmwareoppdatering

Sikkerhetskopi av kamerainnstillinger **

PRO ÅRLIG SYSTEMVEDLIKEHOLDSABONNEMENT

Én gang i året utfører teknikerne i Pro Service med glede engangsvedlikehold på systemet ditt - fra detaljert diagnostikk til ekstern rengjøring. Bare avtal med din Pro Support-spesialist eller via din MyOlympus-konto.

Systemdiagnostikk

-

Sensorkontroll

-

Kontroll av bildestabilisator

-

Oppløsningskontroll

-

Lukkerkontroll

-

Batterikapasitetstest

-

Objektivkalibrering

-

Nyeste programvareoppdatering

-

Sikkerhetskopi av kamerainnstillinger

-

Bytting av slitte kosmetiske reservedeler

-

Utvendig rengjøring

-

Maksimalt antall produkter

overhalt for hver enkelt serviceforespørsel

1x

1x

2x

1x

3x

6x

Gratis

Registrer deg nå
 
 
Kjøp nå
 
 
Kjøp nå
 
 

PRODUKTER SOM DEKKES***

OM SYSTEM OM-1 og Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X og M.Zuiko Digital-objektiver registrert i MyOlympus

LAND MED TILGJENGELIGHET

Pro Service er tilgjengelig i følgende land: Østerrike, Belgia, Tjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Irland, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spania, Sveits, Storbritannia Uansett hvilket av disse landene du befinner deg i, kan du sende inn ditt OM SYSTEM- eller Olympus-produkt til service.

*Ekskludert transporttid

** Dersom den er teknisk kombinerbar med andre operasjoner

*** Pro Service vil være gyldig for alle produkter som dekkes og som er registrert i MyOlympus. For enkelte engangstjenester begrenser vi maksimalt antall produkter som dekkes av én forespørsel per Pro Service-program.

 

MyOlympus LOJALITETSFORDELER

Abonner på OM SYSTEM nyhetsbrev gjennom din MyOlympus-konto og få glede av de følgende utmerkede fordelene i tillegg til din Pro Service - kostnadsfritt:

  • 6 måneders utvidet garanti

  • Informativt og inspirerende nyhetsbrev

  • Varsel om firmwareoppdatering

 

Dette sier våre OM SYSTEM Ambassadors

fz_1_product_page_users_review1_hl

Andrew Fusek Peters

«Etter et lite uhell var Pro Service den beste investeringen jeg har gjort – én telefonsamtale, enkel forsendelse, et erstatningskamera i posten, og et raskt og rimelig overslag på reparasjonene. Som villmarksfotograf kunne jeg forsette å jobbe med et gratis utlånssett. Hvis du er profesjonell og ønsker å kjenne at du er støttet, kan jeg ikke anbefale denne tjenesten nok.»

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jayne Gough

«Jeg bestemte meg for å velge to års Pro Service for å dekke alt Olympus-utstyret vårt, slik at vi kunne være trygge ved bruk og for å dra nytte av den raske servicen vi får med den»

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jay McLaughlin

Som profesjonell fotograf er det viktig for meg å være helt fokusert på jobben og oppfylle kundens behov. Med visshet om at uansett hva som skjer så passer Olympus på meg, får jeg en mindre ting å bekymre meg over slik at jeg kan bruke all energien min på fotografering.

Vanlige spørsmål

Hva er Pro Service?

Pro Service er et førsteklasses ettersalgsservice- og kundestøtteprogram som er utviklet for å imøtekomme krav og behov fra halvprofesjonelle og profesjonelle fotografer. Om du er profesjonell fotograf vil du ta bilder - du vil ikke kontinuerlig sjekke om firmware er oppdatert eller ende opp uten kamera hvis en reparasjon skulle bli nødvendig. Hovedmålet til Pro Service-teamet er å skape et ekte samarbeid med OM SYSTEM- og Olympus-fotografer og støtte dem på veien mot å ta bra bilder, uten begrensninger. For å gjøre det mer oversiktlig er enkelttjenenstene delt inn i tre service- og kundestøtteabonnementer: Pro Kundestøtte, PRO Reparasjonsabonnement og PRO årlig system vedlikeholdsabonnement.

Hvilke produkter er dekket av Pro Service?

For øyeblikket dekker Pro Service OM SYSTEM OM-1 og Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X og M.Zuiko Digital-objektiver.

I hvilke ulike avtaler er Pro Service tilgjengelig?

Pro Service er tilgjengelig i tre nivåer: Standard Plus (nivå 1), Advanced (nivå 2), Elite (nivå 3).

Hvor lenge er Pro Service-avtalen gyldig?

Standard Plus (nivå 1) er gyldig gjennom hele levetiden til dine registrerte kameraer og objektiver som er dekket av Pro Service-programmet. Advanced (nivå 2) og Elite (nivå 3) er tilgjengelig som en 1-årig Pro Service-avtale.

Hvor mange av mine OM SYSTEM- eller Olympus-produkter totalt er dekket av én Pro Service-avtale?

Pro Service ønsker å opprette et samarbeid med fotografer. Serviceprogrammet er derfor ikke knyttet til spesifikke produktserienumre. Samtidig har vi som å mål å levere førsteklasses servicekvalitet og den relevante prioritetsservicen du forventer. Derfor har vi begrenset det maksimale antallet spesifikke enkelttjenester for produkter som dekkes av én enkelt forespørsel som følger: Standard Plus - inntil ett kamerahus og ett objektiv per enkelt serviceforespørsel. Advanced - inntil ett kamerahus og tre objektiver per enkelt serviceforespørsel. Elite - inntil to kamerahus og seks objektiver per enkelt serviceforespørsel. Dette betyr at du mange tilfeller ikke trenger å kjøpe mer enn én Pro Service-pakke selv om du eier mer enn det maksimale antallet produkter dekket av én enkelt serviceforespørsel. Hvis du likevel ønsker årlig vedlikehold for to kamerahus og objektiver per år, må du ha Pro Service Elite.

Hvordan får jeg tak i Pro Service?

Standard Plus (nivå 1) er uten ekstra kostnader og automatisk tilgjengelig for produktet ditt etter det er blitt registrert i MyOlympus. Advanced- og Elite-pakkene er tilgjengelige mot et gebyr.

Hva får jeg etter å ha kjøpt Advanced og Elite Pro Service-pakkene

Det er veldig greit: etter å ha fullført ditt kjøp, vil du motta en epost med din Pro Service-aktiveringskode som du ganske enkelt benytter til å aktivere din Pro Service-avtale i MyOlympus.

Hvor finner og aktiverer jeg Standard Plus Pro Service-avtalen?

Vi er glade for å kunne tilby deg den kostnadsfrie Standard Plus-servicepakken. Tjenesten blir automatisk aktivert i MyOlympus når du gjør følgende enkle steg:

1. Opprett din personlige MyOlympus-konto (om du ikke har gjort det)

2. Registrer ditt OM SYSTEM OM-1 eller Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

Hvordan kan jeg finne og aktivere Advanced- eller Elite Pro Service-avtalene?

Etter at du har kjøpt Pro Service, kan du aktivere tjenesten i MyOlympus ved å utføre disse enkle trinnene:

1. Opprett din personlige MyOlympus-konto (om du ikke har gjort det)

2. Registrer ditt OM SYSTEM OM-1 eller Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

3. Aktiver tjenesten i MyOlympus ved å bruke din Pro Service aktiveringskode

Kan jeg aktivere min Pro Service med bare M.Zuiko-objektiver?

Ikke på nåværende tidspunkt. Du må ha minst ett kamerahus av typen OM SYSTEM OM-1 eller Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X registrert i MyOlympus, da dette er et teknisk krav for aktivering av Pro Service-avtalen din.

Er MyOlympus-fordeler som 6 måneders utvidet garanti også en del av Pro Service?

Denne fordelen er for øyeblikket tilgjengelig med de fleste OM SYSTEM- og Olympus-kameraer og objektiver som er registert i MyOlympus. Selv om det ikke er en del av Pro Service-programmet kan du kombinere det og nyte godt av ekstra beskyttelse av ditt kamerasystem. Det er enkelt: bare registrer dine produkter på MyOlympus og abonner på OM SYSTEM-nyhetsbrevet.

I hvilke land tilbys Pro Service?

Østerrike, Belgia, Tjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Irland, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spania, Sveits, Storbritannia

Er jeg også dekket når jeg reiser til utlandet?

Ja, du vil kunne nyte godt av kundestøtte som del av ProService-betingelsene i alle land der Pro Service er tilgjengelig.

Kan jeg kjøpe og aktivere Pro Service selv om landet der jeg er bosatt ikke er dekket av Pro Service?

Ja, bare husk at Pro Service ikke vil være tilgjengelig i landet der du er bosatt.

Hvordan kan jeg søke om enkelttjenester og service-abonnement innen Pro Service-programmet?

I de fleste tilfeller kan du begynne sette igang service-prosessen ved å søke via din MyOlympus-konto eller ved å ringe din spesialist hos Pro Service. Vennligst se Vilkår og Betingelser, besøk ditt Pro Service-område på din MyOlympus-konto eller ring din designerte direktelinje for mer informasjon om hvordan du søker om enkelttjenester og service-abonnement.

Jeg har allerede Pro Service for OM-D E-M1 Mark III, og jeg har nå kjøpt OM-1. Hva må jeg gjøre?

Du kan enkelt registrere OM-1 i MyOlympus slik at det aktuelle PRO Service-programmet også blir aktivert for det. Dette betyr at du i mange tilfeller ikke trenger å kjøpe mer enn en Olympus PRO Service-pakke, selv om du eier flere enn maksimalt antall produkter som dekkes av én enkelt serviceforespørsel. For noen spesifikke enkeltforespørsler begrenser vi imidlertid det maksimale antallet produkter som dekkes av én forespørsel som følger: Standard Plus - inntil ett kamerahus og ett objektiv per serviceforespørsel. Avansert - inntil ett kamerahus og tre objektiver per serviceforespørsel. Elite - inntil to kamerahus og seks objektiver per serviceforespørsel. Derfor, hvis du likevel ønsker årlig vedlikehold for to kamerahus og objektiver per år, må du ha PRO Service Elite.

Vi er her for deg. Bare ta kontakt med vårt PRO Service kundestøtte-team om du skulle ha spørsmål, vil ha mer informasjon eller trenger hjelp.

  • 00800 67 108 500

  • proservice@om-digitalsolutions.com