Mobilversjon Skjul

Du bruker nettstedet med Internet Explorer 6. Denne nettleseren er nå utdatert.
For sikrere, mer pålitelig surfing det anbefales at du oppgraderer nettleseren til en av disse nettleserne:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

OM Digital Solutions’ reparasjonsservice

OM Digital Solutions’ offisielle område for reparasjonsservice for kameraer og objektiver. For rask og enkel tilgang til produktets bruksanvisning, nedlastinger og nettbasert kundestøtte.

Registrering for reparasjon

Dra nytte av rask og pålitelig reparasjon av OM Digital Solutions-teknikere og følg med på reparasjonsstatusen.

Les mer >
  • Pro Service for E-M1 Mark II/III og E-M1X

    Til alle profesjonelle behov

  • Vedlikeholdsråd

    Vil du vite hvordan du holder kameraet i utmerket stand?

Slik får du reparert produktet

Velg et emne:

Hvordan kan jeg utføre service på produktet mitt?

Oppbevar kvitteringen og garantikortet på et sikkert sted. Uten dokumenter, kan det ikke utføres noe garantiarbeid.

Du finner ytterligere trinn på portalen for reparasjonsservice.

Olympus-produktet mitt får funksjonsfeil, hva kan jeg gjøre?

Først bør du sjekke bruksanvisningen .

Hvis du er i tvil eller problemet vedvarer, kan du klikke her og simpelthen følge trinnene for å sende utstyret direkte til reparasjonssenteret.

Hva dekkes av 24-månedersgarantien?

Se garantibestemmelsene . Denne garantien dekker ikke misbruk, uhell, uaktsomhet eller slitasje. De lovbestemte rettighetene dine er ikke påvirket.

24-månedersgarantien fra OM Digital Solutions er utløpt. Kan jeg fremdeles sende inn produktet til service?

Selvfølgelig. Bare følg instruksjonene over. Vi oppgir en prisantydning for reparasjonen per post, e-post eller faks. Bekreft reparasjonsordren på samme måte.

Jeg har et teknisk spørsmål om et digitalt Olympus-produkt

Bare send e-post til OM Digital Solutions’ tekniske støtte. Vi vil gjerne hjelpe deg.

Klikke her hvis du vil ha mer informasjon.